במי אפשר להיעזר במהלך הגירושין

גירושין הם תהליך לא פשוט ואפילו יכול להיות קשה מבחינה רגשית וכלכלית. ישנם אנשי מקצוע שיכולים לעזור לצדדים המעורבים להפוך את תהליך הגירושין לחלק יותר. בפוסט זה נראה למי ניתן לפנות לקבלת העזרה בהליך הגירושין, וכיצד הם יכולים לסייע.

עורכי דין.

עורכי דין הם האנשים החשובים ביותר שיש לצידך בעת גירושין. עורך דין גירושין יתן לכם ייעוץ משפטי בכל הנוגע לגירושין ולזכויותכם וכמובן גם ייצוג בבית המשפט או בית דין רבני. הם יכולים לעזור לך בניהול משא ומתן על תנאי הגירושין, לרבות משמורת ילדים, מזונות וחלוקת רכוש. עורך הדין יעזור בניסוח כל המסמכים הדרושים, כגון הסכם הפרדה. עורכי דין יענו על שאלות בנוגע להליך הגירושין, יעזור לשמור שזכויותיהם של שני הצדדים מוגנות. יתר על כן, עורך דין עשוי לייעץ לך בכל ההשלכות הפיננסיות של הגירושין, כגון מסים וחשבונות פרישה. עמידה בעורך דין במהלך הגירושין יכולה להפוך את התהליך להרבה יותר קל ופחות מלחיץ.

 

אנו יכולים למליץ על מס' עורכי דין גירושין בערים שונות:

עורך דין גירושין בתל אביב

עורך דין גירושין בראשון לציון

עורך דין גירושין בבאר שבע

עורך דין גירושין בבני ברק

עורך דין גירושין בחיפה

עורך דין גירושין במודיעין

 

תמונה של שני עורכי דין לוחצים ידיים
שני עורכי דין לוחצים ידיים

יועצים זוגיים, מטפלים זוגיים.

גירושין הם חוויה סוחטת רגשית, ויכול להיות מועיל לפנות לתמיכה מיועצת זוגית מקצועית. יועצים זוגיים יכולים לספק הדרכה ותמיכה לשני הצדדים המעורבים בגירושין. הם יכולים לעזור לזהות את הנושאים הגורמים לעימות ולהציע שיטות תקשורת שיכולות לעזור לגשר על הפער בין שני הצדדים. מטפל יכול גם לעזור לשני הצדדים לעבד את רגשותיהם ולהתמודד עם הלחץ של הגירושין. הם יכולים לספק מרחב בטוח לדון בכל נושא שעלול להתעורר במהלך תהליך הגירושין. בנוסף, הם יכולים לספק משאבים והפניות לאנשי מקצוע אחרים שעשויים לסייע במהלך תהליך הגירושין. יועצים יכולים להוות משאב רב ערך עבור שני הצדדים המעורבים בגירושין, ויכולים לעזור להפוך את התהליך לחלק יותר.

יועצים פיננסיים.

חשוב לקחת בחשבון עניינים כספיים ופיננסיים ןלהיעזר ביועצים פיננסיים במהלך תהליך הגירושין. ייועץ כלכלי טוב יכול לעזור להבטיח ששני הצדדים מקבלים את התוצאה הפיננסית הטובה ביותר שאפשר. הם יכולים לספק עצות כיצד לחלק נכסים, לנהל משא ומתן על מזונות ומזונות ילדים, ולספק הדרכה כיצד לנהל את החוב בצורה הטובה ביותר. יועצים פיננסיים יכולים גם לעזור לזוגות ליצור תוכנית כדי להבטיח ששניהם יוכלו לשמור על יציבות כלכלית לאחר סיום הגירושין. בנוסף, הם יכולים לעזור לזהות השלכות מס ולספק הנחיות לגבי הדרך המועילה ביותר לבצע השקעות במהלך המעבר. יועצים פיננסיים יכולים להוות משאב רב ערך בסיוע ביצירת תוכנית לשני הצדדים לנהל את הכספים שלהם במהלך ואחרי הגירושין.

איור של שני אנשים משלבים ידיים לתמיכה
איור של שני אנשים משלבים ידיים לתמיכה

מתווך למכירת הנכס.

ברוב המוחלט של המקרים במהלך הגירושין מוכרים את הנכס או נכסי הנדל"ן, ולכן מומלץ שלצידכן יהיה מתווך מנוסה שמכיר את האיזור שלכם. לרוב מתווכים צד שלישי וניטרלי שיכול לעזור לצדדים להסכים על מחיר הדירה ולמצוא לקוחות ביקנו אותה בחיר טוב ויורדיד מכם את הצורך בלהיפגש עם אנשים ולנהל משא ומתן בנודע לנכס.

קבוצות תמיכה

קבוצות תמיכה הן דרך מצוינת לספק תמיכה רגשית למי שעובר גירושין. קבוצות אלו מורכבות מאנשים שעוברים את אותו הדבר ויכולות לספק עצות מועילות והבנה. קבוצות תמיכה יכולות גם לספק משאבים ואנשי קשר לייעוץ משפטי, הכוונה פיננסית ושירותים אחרים הדרושים במהלך תהליך הגירושין. בנוסף, קבוצות תמיכה יכולות לספק מקום בטוח לאנשים להביע את רגשותיהם ולדון ברגשות איתם הם מתמודדים. על ידי דיבור גלוי על קשיי הגירושין, החברים יכולים ללמוד להתמודד עם רגשותיהם בצורה בריאה. קבוצות תמיכה הן דרך מצוינת לקבל תמיכה ולבנות רשת של אנשים שיכולים לספק כתף להישען עליה בזמנים קשים. הם יכולים גם להיות מקור נהדר לכוח ולמוטיבציה כאשר אדם מרגיש מוצף.

 

תהליך הגירושין יכול להיות עניין ארוך, ממושך ורגשי. קבלת האנשים הנכונים בפינה שלך שיספקו סיוע ותמיכה רגשית יכולה לעשות דרך ארוכה להפוך את התהליך לחלק יותר וקל יותר לשאת.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מהו ריבית דריבית ואיך מחשבים אותו
בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים במושג ריבית דריבית, מנגנון קריטי...
פרגולות אלומיניום חשמליות בחיפה
משמש כמדריך יסודי, פוסט זה בבלוג חוקר את הטרנד הפורח...
ניווט אתגרי הורות באמצעות הדרכה מקצועית
הורות היא משימה לא פשוטה המציבה אתגרים בכל שלב. כיצד...
הרבלייף להזדקנות בחן: תמיכה באריכות ימים
במרדף אחר הזדקנות בריאה וחיוניות, הרבלייף הפכה לבעלת ברית מהימנה...
כך תסחוף ותרתק את הקהל שלך
כיצד תוכל לכבוש את הקהל שלך ולסחוף אותו בפשטות, להרגיש...
איך לשמור על הקלנועית הניידות שלך למשך שנים
מדריך מקיף כיצד לתחזק את קלנועית שלך במשך שנים, להאריך...
ביטוח בריאות לעובדים זרים – חוקים וזכויות
ניווט בין המורכבויות של ביטוח בריאות לעובדים זרים במדינה חדשה...
הפסיכולוגיה של הצבע בבגדי ספורט לנשים בדונה פאשן
פוסט זה בבלוג חוקר את ההשפעה הפסיכולוגית של צבע בבגדי...